2011. január 3., hétfő

kifőztem valamit

Jó reggelt!

Egyenlőre csak a burgonyát az ebédhez. Reggel felkeltem 2:45-kor, fogat mostam, felöltöztem, beültem a kocsiba, elmentem melózni, kereket cseréltem 5:45-kor, mert defektet kaptam útközben, hazaértem, megfürödtem, főztem kávét, készítettem kakaót a gyereknek, elmosogattam, káromkodtam magamban, fészbúkoztam, kívántam három embernek boldog szülinapot, ismerősnek jelöltem kb 5 embert, elkezdtem füzetet vezetni dátummal és idővel ellátva mit mikor csináltam, leírtam februárig mit akarok csinálni, elmentem a boltba tejért, felvágottért, olajért, vízért, cérnametéltért, otthon betettem a szárnyát és a combját a mikróba olvadni, úgyhogy most van pár percem írni... ezért most gyorsan annyit szeretnék kívánnék neked, hogy legyen szép a napod!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése